ارسال رایگان
تاریخ تحویل: از 2 روز دیگر
120٬000

☑️ یکی از دلایلی که خیلی از افراد از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می‌کنند این است که طبع سرد این غذاها با مزاجشان سازگاری زیادی ندارد. به همین دلیل در تهیه‌ی غذاهای دریایی چون میگو باید از ادویه‌های گرم استفاده شود. شما با خرید ادویه میگو و استفاده‌ی به اندازه از آن علاوه بر اینکه میگویی خوش‌طعم خواهید داشت بلکه دیگر نگرانی از اینکه این غذاها نوعی غذاهای ریسکی برای پذیرایی محسوب می‌شود نخواهد داشت، چرا که به هر صورت طعم آن فوق‌العاده خواهد شد. 

 

☑️ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زمانی که به ادویه میگو محلی دسترسی نداشته باشند سعی می‌کنید با ادویه‌هایی از جمله زنجبیل، دارچین، زیره و یا حتی گرد لیمو، طعم میگو را تغییر داده و کمی از سردی آن، کم کنید، بدانید که ریسک بزرگی کرده‌اید. خیلی از افراد نیز با استفاده از آردهای آماده‌ی سوخاری خود را راحت کرده و دیگر ریسک استفاده از ادویه‌های ساختگی را به جان نمی‌خرند. اما ما در فروشگاه اسبک‌ماهی پیشنهاد بهتری برای شما عزیزان داریم. شما می‌توانید با خرید ادویه میگو محلی از فروشگاه آنلاین ما، میگو بی‌نظیری تهیه کرده و دیگر نگران ترکیب ادویه‌ها با یکدیگر و همچنین عدم سازگاری آن‌ها با هم نباشید. همانطور که می‌دانید، گیاهی بودن ادویه‌ها از خطرات آن‌ها کم نمی‌کند پس عدم سازگاری دو ادویه می‌تواند خطرات زیادی برای شما ایجاد کند.

 

☑️ اگر بخواهیم دسته‌بندی از ادویه‌‌های مخصوص طبخ میگو ارائه دهیم می‌توان گفت ادویه‌ی میگو سوخاری و همچنین ادویه مخصوص میگو می‌توانند کمی این دسته‌بندی را سامان ببخشند. اما حقیقت این است که معمولا ادویه میگو‌های مختلف تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. راز خوش‌طعم شدن میگو در برخی رستوران‌ها یا توسط بعضی آشپزها، استفاده‌ی به جا و به اندازه از این ادویه‌ها است. پس اگر می‌خواهید آشپزی شما در طبخ میگو مثال‌زدنی باشد، حتما به اندازه‌ی مصرف توجه کنید.

 

☑️ شاید بد نباشد پیش از خرید ادویه میگو بدانید که ترکیبات آن عناصری چون گشنیز، پودر سیر و پودر پیاز، پودر تخم گشنیز، فلفل سیاه، زیره و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود. به همین دلیل هم توانایی وافری در از بین بردن طبع سرد میگو دارد. ترکیبات نشان داده شده، خود مدرکی است بر خوش‌طعمی میگویی که قرار است پخته شود.

 

☑️ یکی از مزیت‌های اصلی خرید ادویه محلی میگو از فروشگاه اسبک‌ماهی، حذف شدن واسطه‌ها و دسترسی به فروشندگان محلی است. قیمت ادویه محلی میگو در پایین‌ترین مقدار درج شده است و شما خریداران نه تنها محصولی با کیفیت خریداری می‌کنید بلکه قیمت کمتری نیز پرداخت کرده و هزینه‌ی حداقلی برای محصولات مورد نیاز خود خواهید پرداخت. پیشنهاد ما به شما این است که با خرید از فروشگاه آنلاین اسبک‌ماهی، طعم شیرین خریدی لذت‌بخش را چشیده و آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید.

 

بررسی و نظر خود را بنویسید
مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

ترشی انبه سبز 1 کیلوگرم اصل و درجه ۱

ترشی انبه درجه 1 در ظرف های 1 کیلوگرمی ( محلی و اصل )
260٬000تومان

ادویه ماهی بحرینی - 250 گرم

ادویه ماهی بحرینی بسته 250 گرمی درجه 1 مناسب انواع ماهی جنوب
260٬000 230٬000تومان