میوه های گرمسیری

ترتیب نمایش
4 محصول

انبه زرد محلی میناب

انبه رسیده میناب تازه و دستچین شده ۵ تا ۶ عدد ۱ کیلو
درحال حاضر موجود نیست

انبه پاکستانی

خرید انبه پاکستانی اصل و تازه ( دستچین شده )
درحال حاضر موجود نیست

انبه سبز

تازه و دستچین شده
درحال حاضر موجود نیست

لیمو میناب

لیمو محلی میناب با بهترین کیفیت تازه و دستچین شده
درحال حاضر موجود نیست

میوه های گرمسیری 

 

🔵 خرید انواع میوه‌های گرمسیری یکی از علایق افرادی است که به خوردن و تجربه کردن میوه‌های جدید علاقه‌ی زیادی دارند. بدون شک ایران یکی از متنوع‌ترین آب و هوای جهان را دارد آن‌طور که خرید انواع میوه‌های ارگانیک در مناطق جنوبی آن امکان‌پذیر است. به دلیل گرمای شهرهای جنوبی تنوع میوه‌های گرمسیری در این منطقه قابل توجه است. استان هرمزگان، خوزستان و بوشهر در ایران از شهرت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار هستند. تاریخچه‌ی کاشت میوه‌های گرمسیری در شهرهای جنوبی به 300 سال هم می‌رسد. همین عدد نشان می‌دهد که این میوه‌های باکیفیتی در کشور تولید شده و اصلا نیاز به واردات بخش زیادی از آن‌ها نیست.

 

🔵 از انواع میوه های گرمسیری اصلی می توان به موز محلی، انبه محلی، کنار، چیکو، تمرهندی، نارگیل، گواوا و پاپایا اشاره کرد. میوه های استوایی یا گرمسیری اغلب میوه هایی بسیار شیرین، دلچسب، بازارپسند و سرشار از مواد مغذی و معدنی هستند و در بسیاری موارد به عنوان میوه های لوکس وارد بازارهای جهانی می شوند. از بین این میوه های ارگانیک، انبه یکی از پرطرفدارترین هاست. انبه رسیده یا انبه زرد پاکستانی و محلی از جمله میوه هایی هستند که نه تنها می توان از آن به ضورت تازه استفاده کرد بلکه به راحتی می توان آن را خشک کرد و به عنوان اسنک روزانه نوش جان کرد. همچنین انبه سبز از جمله میوه هایی است که ترشی و تازه اون پرطرفدار است. 

 

🔵 قیمت انواع میوه‌های گرمسیری محلی در فروشگاه اسبک ماهی بسیار منصفانه تعیین شده است. به این دلیل که شما از فروشندگان محلی خرید می‌کنید. در این میان به دلیل حذف واسطه‌ها، قیمت‌ها در پایین‌ترین حد تعیین شده است. انبه از جمله میوه‌هایی است که در برخی مواقع از کشورهای خارجی وارد می‌شود در حالی که کاشت و تولید آن‌ها در شهرهای جنوبی کار ساده‌ای است. انبه از جمله میوه‌های گرمسیری است که در شهرهای جنوبی کشت می‌شود و نمونه‌ی داخلی آن طعم بسیار عالی و شیرینی دارد.

 

🔵 در فروشگاه اسبک ماهی امکان خرید انواع میوه‌های گرمسیری ارگانیک از جمله انبه برای شما عزیزان فراهم شده است. شما به راحتی می‌توانید این میوه‌ها را به صورت جزئی و عمده سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

پرسش های پر تکرار

بله. قیمت تمام ماهی ها بروز می باشد.

بله. تمام محصولات اسبک ماهی تازه هستند و در یخدان‌های کائوچویی با اندازه مناسب و مقدار یخ کافی بسته‌بندی می‌شوند تا سالم و تازه به دست شما برسند.در صورتی که ارسال به صورت هوایی باشد، یا از یخ‌های ژله‌ای مخصوص برای بسته‌بندی سفارشتان استفاده می‌شود، یا محصولات ۲۴ پیش از ارسال منجمد می‌شوند تا در طول ارسال تازه و سالم بمانند.

ارسال برای شهرهای کوچک از طریق باربری اتوبوس و تحويل در ترمینال و برای کلان شهرها از طریق باربری هوایی و تحویل درب منزل است.

هزینه ارسال برای همه سفارش‌های بالای ۱ میلیون تومان رایگان است. برای سفارش‌های کمتر از این مقدار، هزینه ثابت ارسال 120 هزار تومان است و ممکن است با توجه به شهر محل سکونت و آدرس شما، مبلغی به این هزینه اضافه شود.