ماهی هامور

ترتیب نمایش
3 محصول

ماهی هامور اصل و صادراتی

تازه و صید روز | سایز ۱ تا ۴ کیلویی
500٬000تومان
یک کیلوگرم

ماهی سمان خال زرد

تازه و صید روز
این محصول امروز صید نمی شود

ماهی هامور سمان

تازه و صید روز
این محصول امروز صید نمی شود

خرید انواع ماهی‌هامور در اسبک ماهی

اگر به جنوب سفر کرده یا اهل خوردن ماهی باشید، حتما قلیه‌ماهی معروف را امتحان کرده و از طعم آن لذت برده‌اید. این غذای خوشمزه و خاص با ماهی‌ هامور طبخ می‌شود. این ماهی‌که به‌عنوان بمب فسفر شناخته‌ شده، یکی از پرطرفدارترین ماهی‌های خلیج فارس است.

در فروشگاه اسبک‌ماهی می‌توانید با توجه به توضیحات ارائه شده، با انواع ماهی هامور آشنا شده و طبق سلیقه خود، ماهی هامور صید روز را با خیال راحت سفارش دهید.

 ماهی‌هامور

ماهی هامور (همور) یکی از خوش‌طعم‌ترین ماهی‌های جنوب ایران است. این ماهی انواع خوراکی مختلفی دارد که شامل هامور سفید (اصلی)، هامور سمان خال‌سیاه و هامور سمان خال‌زرد است. ماهی هامور در شهرهای جنوبی به‌خصوص بوشهر و بندرعباس صید می‌شود و به عنوان پرطرفدارترین ماهی حاشیه خلیج‌‌فارس، به خارج از ایران نیز صادرات دارد.

خرید ماهی هامور

ماهی هامور سفید (اصل) یکی از خوش‌طعم‌ترین انواع ماهی هامور است. قلیه‌ماهی به عنوان غذای اصیل جنوبی، با همین ماهی طبخ شده و پوست آن به دلیل لعابدار بودن از ماهی جدا نمی‌شود. ماهی هامور ارزش غذایی بالایی داشته و عملکرد سلول‌های مغزی را بهبود می‌بخشد. این ماهی بوی کم و مزه لذیذی دارد و می‌تواند به عنوان ماهی شکم‌پر نیز سرو شود.

چربی‌ بسیارکم و فسفر فراوان این ماهی، از دلایلی است که خوردن آن را برای همه مناسب می‌سازد. ماهی هامور سمان خال سیاه برای طبخ استیک یا فیله ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماهی هامور خال زرد کمی استخوانی تر بوده اما بعد از هامور سفید، بهترین طعم را دارد. از این ماهی نیز برای طبخ استیک‌ ماهی و ماهی شکم‌پر استفاده می‌شود.

فصل صید ماهی هامور، بین شهریور تا اسفند است؛ بنابراین بهترین زمان خرید ماهی در همین بازه است. این ماهی تیغ و استخوان کمی دارد و تمیزکردن آن بسیار راحت است. در این زمنیه باید گفت اسبک ماهی فروشگاهی با سابقه و متهد است که انواع ماهی هامور پاک شده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای‌تان ارسال می‌کند. شما می‌توانید ماهی هامور صیدروز جنوب را به راحتی تهیه و به‌صورت کاملا سالم و بهداشتی تحویل بگیرید.

قیمت ماهی هامور

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت ماهی تاثیرگذارند. همان‌طور که گفته شد، این ماهی انواع صادراتی نیز دارد. کیفیت و اندازه هامور هم بر قیمت این ماهی موثرند. میزان صید و تقاضا یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند قیمت ماهی را تغییر دهد. بعلاوه ناحیه‌ای که ماهی از آن صید شده هم در کیفیت آن اثرگذار است. بنابراین نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این ماهی تعیین کرد؛ اما می‌توانید بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و از انتخاب خود لذت ببرید. از بین انواع ماهی هامور، پیشنهاد اسبک ماهی به شما، ماهی هامور سفید یا ماهی هامور صادراتی به عنوان گزینه‌های خوشمزه و مناسب هرسلیقه است.

 

 

پرسش های پر تکرار

بله. قیمت تمام ماهی ها بروز می باشد.

بله. تمام محصولات اسبک ماهی تازه هستند و در یخدان‌های کائوچویی با اندازه مناسب و مقدار یخ کافی بسته‌بندی می‌شوند تا سالم و تازه به دست شما برسند.در صورتی که ارسال به صورت هوایی باشد، یا از یخ‌های ژله‌ای مخصوص برای بسته‌بندی سفارشتان استفاده می‌شود، یا محصولات ۲۴ پیش از ارسال منجمد می‌شوند تا در طول ارسال تازه و سالم بمانند.

ارسال برای شهرهای کوچک از طریق باربری اتوبوس و تحويل در ترمینال و برای کلان شهرها از طریق باربری هوایی و تحویل درب منزل است.

هزینه ارسال برای همه سفارش‌های بالای ۱ میلیون تومان رایگان است. برای سفارش‌های کمتر از این مقدار، هزینه ثابت ارسال 120 هزار تومان است و ممکن است با توجه به شهر محل سکونت و آدرس شما، مبلغی به این هزینه اضافه شود.