قوانین و مقررات

                                                              قوانین و مقررات وبسایت اسبک ماهی

 

کاربر عزیز وبسایت اسبک ماهی، این صفحه شامل قوانین و مقررات این مجموعه درباره فروش، مرجوعی و... است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش این صفحه را به طور کامل مطالعه کنید تا از تمام قوانین آگاه باشید. ثبت سفارش در وبسایت اسبک ماهی مشروط به پذیرفتن این قوانین است.

 

۱. برای ثبت سفارش باید اطلاعات خود را به طور صحیح، دقیق و کامل در وبسایت ثبت کنید. در صورتی که ثبت اطلاعات نادرست یا ناقص باعث بروز مشکلاتی در ارسال و تحویل شود، مجموعه اسبک ماهی عهده‌دار هیچ‌گونه مسئولیتی نیست. ضمنا مجموعه اسبک ماهی موظف به حفظ اطلاعات شما است و هرگز از این اطلاعات با هیچ هدف دیگری استفاده نخواهد کرد و آن‌ها را در دسترس غیر قرار نخواهد داد.

 

۲. در صورتی که به هر دلیلی از محصولاتی که برایتان ارسال شده رضایت کافی نداشتید، می‌توانید آن را برای اسبک ماهی پس بفرستید. برای پس فرستادن محصولات باید آن‌ها را به شیوه مناسب بسته‌بندی کنید، به صورت یخ‌زده یا همراه با یخ در یخدان قرار دهید و از طریق باربری اتوبوس یا پست هوایی برای ما ارسال کنید. پس از این که بسته شما به دست ما برسد و مرجوعی شما تایید شوید، می‌توانید به انتخاب خود محصولات جدید به جای محصولات قبلی دریافت کنید یا هزینه‌ای که پرداخت کرده بودید پس بگیرید.

 

۳. بنا به شرایط اقتصادی و از آنجا که محصولات اسبک ماهی همه به صورت تازه و صید روز ارائه می‌شوند، ممکن است قیمت محصولات به صورت روزانه تغییر کند.

 

۴. در صورتی که سفارش خود را تکمیل کردید، وارد درگاه پرداخت شدید و هزینه را پرداخت کردید اما با خطا از سوی درگاه پرداخت مواجه شدید نگران نباشید، در صورتی که مبلغ از حساب شما برداشت شده باشد حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به حساب شما برمی‌گردد.

 

۵. در صورتی که پس از ثبت سفارش متوجه شدید سفارش را مطابق آنچه می‌خواستید ثبت نکرده‌اید (به عنوان مثال یک محصول را به اشتباه اضافه ثبت کرده‌اید یا محصولی را فراموش کرده‌اید در سفارش خود ثبت کنید) می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۹۸۳۰۹۵ تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. در صورتی که پیش از ارسال سفارش برای شما تماس بگیرید، سفارش مطابق درخواست شما اصلاح و فاکتور جدید برای شما ارسال می‌شود.

 

۶. همان‌طور که در بخش راهنمای خرید توضیح دادیم، آسان‌ترین روش خرید، ثبت سفارش در سایت و پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت است. اگر به هر دلیلی تمایل به ثبت سفارش در سایت یا پرداخت از طریق درگاه ندارید، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۹۸۳۰۹۵ تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت و هزینه آن را به صورت کارت به کارت پرداخت کنید.

 

۷. تمام محصولات مطابق با فصل صیدشان در سایت موجود یا ناموجود هستند. با توجه به این که تمامی محصولات به صورت تازه و صید روز ارائه می‌شوند، تهیه محصولات هر سفارش ممکن است بین ۱ تا ۵ روز زمان ببرد.

 

۸. در صورتی که به دلایل مختلف (مانند نامناسب بودن شرایط جوی برای صید، طوفانی بودن دریا و...) تامین سفارش در مدت اعلام‌شده (۱ تا ۵ روز) محقق نشود، همکاران ما در مجموعه اسبک ماهی موضوع را به شما اطلاع خواهند و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برای تامین محصولات صبر کنید، محصول دیگری را جایگزین محصول تامین نشده بکنید یا سفارش خود را لغو کنید و هزینه را پس بگیرید.

 

۹. همان‌طور که بخش راهنمای خرید شرح دادیم، ارسال محصولات برای شهرهایی که از بندرعباس پرواز یا اتوبوس مستقیم برای آن‌ها وجود ندارد به صورت دومسیره انجام خواهد شد و ممکن است کمی بیشتر از ارسال مستقیم زمان ببرد.

 

۱۰. ارسال رایگان محصولات تازه و دریایی برای شهرهای دو مسیره فقط مسیر اول رایگان خواهد بود و مسیر دوم بر عهده خریدار محترم می باشد.

 

۱۱. تمامی محتوای موجود روی وبسایت به صورت اختصاصی توسط تیم اسبک ماهی تهیه و تولید شده و استفاده تجاری از آن مجاز نیست. استفاده غیر تجاری از محتوا با ذکر منبع مانعی ندارد.

 

;