ترشی محلی

ترتیب نمایش
2 محصول

ترشی انبه سبز 1 کیلوگرم اصل و درجه ۱

ترشی انبه درجه 1 در ظرف های 1 کیلوگرمی ( محلی و اصل )
260٬000تومان

سس انبه

ظرف 400 گرمی تازه و درجه ۱
140٬000تومان

🔵 انواع ترشی محلی و اصل در سفره‌های ایرانی بخصوص در فصل پاییز و زمستان در کنار غذا سرو می‌شوند. در کشور ایران تنوع ترشی بسیار بالاست چرا که هر منطقه‌ای با توجه به سلیقه و ذائقه‌ی مردم آن منطقه دستور خاصی برای تهیه آن دارند. دلیل محبوبیت این محصول در بین مردم این است که خوردن غذا را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کنند و هر کسی حتی اگر گرسنه نباشد خوردن غذا با این طعم دهنده خوشمزه را رد نخواهد کرد.

🔵 خرید انواع ترشی محلی اصل در فروشگاه اسبک ماهی برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر بخواهیم به معروف‌ترین آن‌ها بر اساس شهر اشاره کنیم، بندرعباس و بوشهر در رده‌ی محبوب‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. این شهرها به دلیل داشتن میوه‌ها و سبزیجات تازه و همچنین ادویه‌های مخصوص ترشی در تهیه آن زبانزد هستند.

 از انواع ترشی های بندرعباس و بوشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بندرعباس : انبه و سیر صدفی

بوشهر : انبه

🔵 ترشی انبه یکی از خوش‌طعم‌ترین ترین‌هاست که تقریبا نمی‌توان کسی را یافت که به آن علاقه نداشته و تمایلی به خوردنش نداشته باشد. از همین روی در فروشگاه اسبک ماهی ترشی انبه محلی ارائه شده و قابل خرید است. به دلیل محبوبیت این محصول خوشمزه جنوبی در بین همه‌ی افراد با انواع سلیقه‌ها، فروشگاه اسبک ماهی انواع این محصول را به اقصی نقاط ایران ارسال می‌کند. ترشی‌های ارائه شده در این فروشگاه از تازه‌ترین انبه‌های جنوبی و همچنین با خوش‌طعم‌ترین ادویه‌های جنوبی تهیه شده است. به همین دلیل است که یکی از محصولات ویژه‌ی این فروشگاه محسوب می‌شود.

🔵 خرید انواع ترشی محلی ارگانیک اصلی به صورت عمده و جزئی امکان‌پذیر است. تمامی اقلام خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. قیمت انواع محصولات در فروشگاه اسبک ماهی به شکلی کاملا منصفانه تعیین شده است. چرا که شما آن را از فروشندگان محلی خریداری می‌کنید. حذف واسطه‌ها خرید را به نفع شما به یک معامله‌ی برد-برد تبدیل کرده است. شما در این فروشگاه برای انواع ترشی محلی و اصل، هزینه‌ی بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد.

 

خرید ترشی محلی و انواع مختلف آنها، تولید شده با مواد کاملا سالم و ارگانیک به صورت عمده و جزئی، ارسال درب منزل با بسته بندی استاندارد در کوتاه ترین زمان ممکن. 

شماره تماس برای خرید و سفارش انواع ترشی محلی جنوب ( جزئی و عمده ) :  09173983095

 

 

پرسش های پر تکرار

بله. قیمت تمام ماهی ها بروز می باشد.

بله. تمام محصولات اسبک ماهی تازه هستند و در یخدان‌های کائوچویی با اندازه مناسب و مقدار یخ کافی بسته‌بندی می‌شوند تا سالم و تازه به دست شما برسند.در صورتی که ارسال به صورت هوایی باشد، یا از یخ‌های ژله‌ای مخصوص برای بسته‌بندی سفارشتان استفاده می‌شود، یا محصولات ۲۴ پیش از ارسال منجمد می‌شوند تا در طول ارسال تازه و سالم بمانند.

ارسال برای شهرهای کوچک از طریق باربری اتوبوس و تحويل در ترمینال و برای کلان شهرها از طریق باربری هوایی و تحویل درب منزل است.

هزینه ارسال برای همه سفارش‌های بالای ۱ میلیون تومان رایگان است. برای سفارش‌های کمتر از این مقدار، هزینه ثابت ارسال 120 هزار تومان است و ممکن است با توجه به شهر محل سکونت و آدرس شما، مبلغی به این هزینه اضافه شود.