میگو خشک

ترتیب نمایش
4 محصول

میگو نیمه خشک درشت

سایز درشت | نیمه خشک | بدون پوست | 1 کیلوگرمی
این محصول امروز صید نمی شود

میگو خشک ریز (آجیلی)

بدون پوست | بدون بو | 1 کیلوگرم
850٬000تومان

میگو نیمه خشک

سایز متوسط | تازه
650٬000تومان
یک کیلوگرم

میگو خشک با پوست

تازه | با پوست | 1 کیلوگرمی
750٬000تومان
یک کیلوگرم

 

خرید میگو خشک ( بسته بندی شده ) زیر قیمت بازار 

 

خرید میگو خشک تازه و صید اورگانیک در سایزها و نوع های مختلف با محصول اولیه تازه و صید روز با بسته بندی ویژه و ارسال درب منزل. 

شماره تماس (جزئی و عمده): 09173983095

 

🔵 خرید انواع میگو خشک تازه و صید روز در فروشگاه اسبک ماهی برای شما عزیزان فراهم شده است. این محصول از انواع میگوهای دریای جنوب درست می‌شود و بعد از گذراندن فرآیند خشک شدن، به محصولی به این نام تبدیل می‌شود. میگو خشک اصلی از انواع میگوهایی چون میگو پلویی، سرتیز، سره یا حتی در اندازه‌های در‌شت‌تر و بزرگتر هم درست می‌شود. این محصول در بین اکثریت گروه‌های سنی طرفدار دارد چرا که نوع میگو خشک شور به خوش طعمی بادام زمینی در آجیل است و بسیاری ترجیح می‌دهند به دلیل خواص بالای میگوی خشک، آن را جایگزین آجیل کنند و سلامت را به خانواده‌ی خود هدیه دهند. از طرفی به دلیل اینکه این میگو به راحتی قابل استفاده در انواع غذاها مثل میگو پلو است و با خیس شدن در آب دوباره تازگی خود را به دست می‌آورد، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند آن را جایگزین میگوی تازه کنند. چرا که شرایط نگهداری بسیار راحت‌تری دارد و حتی نیازی هم به فضای خنک و یا یخچال ندارد.

 

🔵این محصول اگرچه خشک است ولی بسیار تازه و از میگو دریایی با کیفیت تهیه شده است و طرفداران بسیاری در مناطق گرمسیر دارد. حتی از آن به‌عنوان میان‌وعده آجیلی نیز استفاده می‌کنند!

 

🔵 خرید انواع میگو خشک جنوب در اندازه و بسته‌های مختلف برای شما وجود دارد. کافی است که زمان خرید محصول مورد را انتخاب کنید و اندازه سایز دلخواهتان را تعیین کنید. بعد از خرید، محصول برای شما درب منزل ارسال خواهد شد. به دلیل تازه بودن محصول اولیه و صید روز بودن آن، میگوی خشک حاصله نیز بسیار تازه بوده و طعم بسیار مطبوعی دارد.

 

🔵 از نظر تنوع محصولات هیچ فروشگاهی نمی‌تواند با فروشگاه اسبک ماهی رقابت کند چرا که خرید میگو خشک شده، میگو آجیلی، میگو قشم و بوشهر در این فروشگاه امکان‌پذیر است، به عبارتی هیچ محصولی از چشم ما دور نمانده است. پس خرید از فروشگاه اینترنتی ما بهترین تجربه را برایتان به همراه خواهد داشت. چرا که هم محصول تازه‌ای را دریافت می‌کنید هم آن را درب منزل در هر کجای ایران که باشید ارسال خواهیم کرد.

 

 


پرسش های پر تکرار

بله. قیمت تمام ماهی ها بروز می باشد.

بله. تمام محصولات اسبک ماهی تازه هستند و در یخدان‌های کائوچویی با اندازه مناسب و مقدار یخ کافی بسته‌بندی می‌شوند تا سالم و تازه به دست شما برسند.در صورتی که ارسال به صورت هوایی باشد، یا از یخ‌های ژله‌ای مخصوص برای بسته‌بندی سفارشتان استفاده می‌شود، یا محصولات ۲۴ پیش از ارسال منجمد می‌شوند تا در طول ارسال تازه و سالم بمانند.

ارسال برای شهرهای کوچک از طریق باربری اتوبوس و تحويل در ترمینال و برای کلان شهرها از طریق باربری هوایی و تحویل درب منزل است.

هزینه ارسال برای همه سفارش‌های بالای ۱ میلیون تومان رایگان است. برای سفارش‌های کمتر از این مقدار، هزینه ثابت ارسال 120 هزار تومان است و ممکن است با توجه به شهر محل سکونت و آدرس شما، مبلغی به این هزینه اضافه شود.