ارسال رایگان
تاریخ تحویل: از 2 روز دیگر
750٬000

میگو خشک ریز مناسب برای:

میگو خشک ریز را مانند دیگر سایزهای میگو خشک می توانید به مدت یک سال  بدون یخچال نگهداری کنید. جالب است بدانید که میگو خشک را از انواع میگو تهیه می ‌کنند مانند: میگو ببری، میگو سرتیز، میگو سره ، میگو صورتی و ....

میگو خشک ریز خواص زیادی از جمله امگا ۳،فسفر، آهن، روی، منیزیم و سلنیوم دارد که از نظر ارزش غذایی تقریباً معادل با خاویار است.مصرف میگو خشک متوسط می ‌تواند از بروز انواع بیماری ها مثل: سرطان، آلزایمر، پوکی استخوان، قند خون و فشار خون جلوگیری کند؛ به همین علت کارشناسان تغذیه استفاده آن را برای زنان باردار، کودکان و افراد سالمند توصیه می کنند.

 

برای سفارش عمده و جزئی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید : 09173983095

 

 

علاوه بر این، کسانی که رژیم های تنظیم وزن دارند و باید از آبزیان در رژیم خود استفاده کنند می توانند میگو خشک ریز را در برنامه غذایی رژیمی خود جای دهند. خرید انواع میگو خشک و نیمه خشک 

 وزن و سایز میگو ریز خشک

صیادان انواع میگو را که به صورت تازه و روزانه از خلیج فارس صید می ‌شوند به کارخانه های فرآوری میگو منتقل کرده ‏و آن را پس از شستشو و پخت دادن به صورت خشک بسته بندی می کنند.
می توانید میگو خشک را به هر میزان که نیاز دارید از فروشگاه اسبک ماهی به صورت آنلاین تهیه نمایید.

روش پخت و استفاده از میگو خشک متوسط

میگو خشک را می توانید برای طبخ انواع غذا مورد استفاده قرار دهید؛ همچنین می توانید آن را به صورت سرخ شده و سوخاری میل نمایید. دقت داشته باشید پس از مصرف میگو حتماً از غذاهایی با طبع گرم مانند: کنجد، عسل و خرما استفاده کنید تا طبع آن را متعادل سازد.

خرید میگو خشک ریز تازه 

در هر جای ایران که هستید، مقدار مورد نظر از انواع میگو خشک را از طریق سایت اسبک ماهی سفارش دهید.

 

 

اگر سوالی در مورد انواع میگوها، هزینه ها و نحوه خرید و ارسال برایتان باقی مانده است، همین حالا می توانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۷۳۹۸۳۰۹۵

بررسی و نظر خود را بنویسید