ادویه و چاشنی

ترتیب نمایش
5 محصول

ادویه ماهی بحرینی - 250 گرم

ادویه ماهی بحرینی بسته 250 گرمی درجه 1 مناسب انواع ماهی جنوب
260٬000 230٬000تومان

ادویه میگو بحرینی - 250 گرم

ادویه میگو بحرینی بسته 250 گرمی درجه 1 و مناسب انواع میگو جنوب
260٬000 230٬000تومان

ادویه ماهی و میگو- 120 گرم

ادویه ماهی و میگو محلی بسته 120 گرمی درجه 1 ( اصل جنوب ) مناسب انواع ماهی و میگو
120٬000تومان

ادویه ماهی و میگو- 250 گرم

ادویه ماهی و میگو محلی بسته 250 گرمی درجه 1 ( اصل جنوب ) مناسب انواع ماهی و میگو
189٬000تومان

ادویه ترشی انبه

خرید ادویه ترشی مخصوص ترشی انبه اسبک ماهی در بسته بندی 200 گرمی
درحال حاضر موجود نیست

خرید ادویه های محلی و اصلی تولید شده با گیاهان ارگانیک و طبیعی برای طعم دار کردن غذا و همچنین گرفتن بوی زهم ماهی به صورت جزئی و عمده با امکان ارسال درب منزل به صورت بسته بندی شده در کوتاه ترین زمان. 

شماره تماس (جزئی و عمده):  09173983095

🔵 خرید انواع ادویه‌های محلی اصلی یکی از عادات ایرانی‌هاست، چرا که این افزودنی خوشمزه، پایه‌ی ثابت تمامی غذاهای محلی ایرانی است. غالب ادویه‌های جنوب با طعم تند و دلنشین خود مشخص می‌شوند که به همین دلیل هم مورد پسند مصرف کننده قرار گرفته است. گروهی از این افزودنی‌ها عمدتا خاص مناطق جنوبی کشورمان بوده و با همین نام نیز در بازار شناخته می‌شوند. در فروشگاه اسبک ماهی امکان خرید این محصول برای شما عزیزان فراهم شده است. قیمت انواع ادویه‌های محلی اصلی جنوبی در این فروشگاه بسیار منصفانه تعیین شده است. چرا که شما از فروشندگان محلی محصول مورد نیاز خود را خریداری می‌کنید و حذف واسطه‌ها باعث شده است که قیمت این محصول در کمترین میزان ممکن باشد.

🔵 از نظر تنوع هیچ فروشگاهی در فروش انواع ادویه‌های محلی نمی‌تواند با فروشگاه اسبک‌ماهی رقابت کند. اگر بخواهیم بر اساس شهرهایی که ادویه‌های مشهوری دارند، آن‌ها را تقسیم‌بندی کنیم شهرهای قشم، بندرعباس و حتی سیستان در مصحولات ما وجود دارد و امکان خرید از آن‌ها برای شما خریداران فراهم شده است. همچنین شما با خرید ادویه محلی مخصوص ترشی انبه یا هر ترشی دیگری این شرایط را دارید که ترشی مورد علاقه خود را درست مانند محلی‌ها در خانه درست کنید. تازگی محصولات قابل خرید در فروشگاه اسبک ماهی باعث می‌شود که ترشی‌هایی که با این مواد تهیه می‌شوند، طعم فوق‌العاده‌ی داشته باشند و با تمام ترشی‌هایی که تاکنون در زندگی خورده‌ای، متفاوت باشد.

🔵 همانطور که می‌دانید پایه و اساس هر غذای ایرانی خصوصا غذاهای جنوبی ادویه‌های گرم جنوب است. شما با خرید ادویه ماهی‌ شیر، قلیه ماهی و ماهی جنوب می‌توانید این ماهی‌های جنوبی را مانند مشهورترین رستوران‌ها درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. بهتر است که انواع غذاهای ایرانی را با انواع افزودنی‌های محلی جنوبی تهیه کنید چرا که به دلیل طبع گرمی که دارند، سلامت شما را تضمین خواهند کرد.

🔵 در فروشگاه اسبک ماهی امکان خرید انواع ادویه‌های محلی جنوبی به صورت جزئی و عمده برای شما فراهم است. تمامی محصولات خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

 

 

پرسش های پر تکرار

بله. قیمت تمام ماهی ها بروز می باشد.

بله. تمام محصولات اسبک ماهی تازه هستند و در یخدان‌های کائوچویی با اندازه مناسب و مقدار یخ کافی بسته‌بندی می‌شوند تا سالم و تازه به دست شما برسند.در صورتی که ارسال به صورت هوایی باشد، یا از یخ‌های ژله‌ای مخصوص برای بسته‌بندی سفارشتان استفاده می‌شود، یا محصولات ۲۴ پیش از ارسال منجمد می‌شوند تا در طول ارسال تازه و سالم بمانند.

ارسال برای شهرهای کوچک از طریق باربری اتوبوس و تحويل در ترمینال و برای کلان شهرها از طریق باربری هوایی و تحویل درب منزل است.

هزینه ارسال برای همه سفارش‌های بالای ۱ میلیون تومان رایگان است. برای سفارش‌های کمتر از این مقدار، هزینه ثابت ارسال 120 هزار تومان است و ممکن است با توجه به شهر محل سکونت و آدرس شما، مبلغی به این هزینه اضافه شود.