ارسال رایگان
تاریخ تحویل: از 2 روز دیگر
189٬000

☑️ به دلیل سرد بودن غذاهای دریایی چون ماهی،  باید از ادویه‌های گرم در تهیه‌ی آن‌ها استفاده کرد. شما با خرید ادویه محلی ماهی و استفاده‌ی به اندازه از آن، نه تنها غذایی خوش‌طعم‌تر را میل می‌کنید، بلکه میزان سردی ماهی را نیز کم کرده و برای کسانی که طبع سرد ماهی برایشان آزاردهنده است، شرایط ادئالی را فراهم خواهید کرد.

 

☑️ معمولا، افراد زمانی که به ادویه ماهی محلی دسترسی نداشته باشند سعی می‌کنند با ادویه‌هایی از جمله زنجبیل، دارچین، زیره و یا حتی گرد لیمو، طعم ماهی را تغییر داده و کمی از سردی آن، بکاهند. اما ما در فروشگاه اسبک‌ماهی پیشنهاد بهتری برای شما عزیزان داریم. شما می‌توانید با خرید ادویه ماهی محلی از فروشگاه آنلاین ما، ماهی بی‌نظیری تهیه کرده و دیگر نگران ترکیب ادویه‌ها با یکدیگر و همچنین عدم سازگاری آن‌ها با هم نباشید. چرا که همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که استفاده‌ی همزمان از چند ادویه با طبع گرم می‌تواند به کبد آسیب زده و مشکلات زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

 

☑️ اگر بخواهیم دسته‌بندی از ادویه‌های محلی طبخ ماهی ارائه دهیم می‌توان گفت ادویه‌ ماهی رستورانی، ادویه‌ مخصوص ماهی، ادویه‌ ماهی جنوب و ادویه‌ مخصوص ماهی قزل آلا می‌توانند کمی این دسته‌بندی را سامان ببخشند. اما حقیقت این است که معمولا ادویه ماهی‌های مختلف تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. راز خوش‌طعم شدن ماهی در برخی رستوران‌ها یا توسط بعضی آشپزها، استفاده‌ی به جا و به اندازه از این ادویه‌ها است.

 

☑️ شاید بد نباشد پیش از خرید ادویه ماهی بدانید که ترکیبات آن عناصری چون زنجبیل، پودر سیر و پودر پیاز، پودر تخم گشنیز، فلفل سیاه و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود. به همین دلیل هم توانایی وافری در از بین بردن طبع سرد ماهی دارد.

 

☑️ یکی از مزیت‌های اصلی خرید ادویه ماهی محلی از فروشگاه اسبک‌ماهی، حذف واسطه‌ها و دسترسی به فروشندگان محلی است. قیمت ادویه ماهی در کمترین مقدار درج شده است و شما خریداران نه تنها محصولی با کیفیت خریداری می‌کنید بلکه قیمت کمتری نیز پرداخت کرده و هزینه‌ی حداقلی برای محصولات مورد نیاز خود خواهید پرداخت. پیشنهاد ما به شما این است که با خرید از فروشگاه آنلاین اسبک‌ماهی، طعم شیرین خریدی لذت‌بخش را چشیده و آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید.

 

 

 خرید ماهی شیر جنوب ( عمده و جزئی ) قیمت بدون واسطه 

✅ خرید ماهی شوریده ( اصل جنوب ) صید تازه و فروش مستقیم از بندر عباس 

✅ خرید ماهی حلوا سیاه ( تازه و صید روز ) ارسال در باکس یخ و مستقیم از جنوب 

✅ خرید ماهی حلوا سفید ( زبیدی ) تازه و صید روز | فروش به قیمت عمده 

✅ خرید ماهی مقوا تازه (‌ اصل جنوب ) و به قیمت عمده 

بررسی و نظر خود را بنویسید