تاریخ تحویل: از 2 روز دیگر
تماس برای قیمت

☑️ انبه‌ی محلی میناب از نظر غذایی بسیار غنی است، در مقایسه با سایر میوه‌ها منبع عالی کاروتن است. هر یکصد گرم از قسمت خوراکی انبه‌ی محلی میناب حاوی ۱۹۹۰واحد بین المللی بتاکاروتن (ویتامین آ) است که خیلی  بیشتر از میزان موجود در سایر میوه‌ها است. انبه دارای هسته بزرگی است که در وسط، مغز آن قرار دارد که بجای مغز بادام می‌توان از آن در شیرینی‌جات استفاده کرد.

 

برای سفارش عمده و جزئی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید : 09173983095

 

 

☑️ اگر بخواهیم به خواص ارزشمند انبه‌ی میناب اشاره کنیم باید گفت، انبه تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، رنگ صورت را درخشان می‌کند، یبوست را برطرف می‌کند، انبه دارای مقدار زیادی اسیدگالیک است، انبه حرارت بدن را کاهش می‌دهد و تب را پایین می‌آورد، خوردن انبه، سردرد، تنگی نفس و سرفه را از بین می‌برد. اگر بخواهیم به لیست کردن خواص این میوه ادامه دهیم لیستی طولانی می‌شود که نشان می‌دهد برای همه‌ی گروه‌های سنی مناسب است.

☑️ خرید انبه‌ محلی میناب می‌تواند به صورت نارس یا رسیده باشد. انبه‌ی میناب نارس را برای ترشی می‌توانید استفاده کنید و نوع رسیده‌ی آن را می‌توانید به صورت میوه مصرف کنید. البته نوع نارس آن هم می‌تواند به عنوان میوه مصرف شود اما بسیاری خوردن آن را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند آن را به ترشی تبدیل کنند.

☑️ قبل از خرید انبه‌ی میناب به این موضوع دقت کنید که مانند هر میوه‌ی دیگری باید آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. این کار به سلامت میوه کمک کرده و باعث می‌شود مدت زمان طولانی‌تری بتوانید از آن استفاده کنید.

☑️ در فروشگاه اسبک ماهی امکان خرید انبه‌ میناب تازه و ارگانیک برای شما عزیزان فراهم شده است. به دلیل حذف واسطه‌ها، قیمت انبه‌ی میناب به شکلی منصفانه تعیین شده است. کافی است که در سبد خرید خود انبه‌ را قرار دهید، در اولین فرصت انبه‌ی تازه و بدون لک و خوردگی را تحویل خواهید گرفت.

 

اگر سوالی در مورد انواع ماهی ها، هزینه ها و نحوه خرید و ارسال برایتان باقی مانده است، همین حالا می توانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.


09173983095

بررسی و نظر خود را بنویسید