تاریخ تحویل: از 2 روز دیگر
تماس برای قیمت

میگو نیمه خشک درشت ( آجیلی ) در  بسته های نیم الی یک کیلو گرمی 


قطعا زمان شنیدن اسم میگو خشک درشت با پوست یا بدون پوست کمی تعجب کرده‌اید و با خود فکر کرده‌اید مگر این امکان وجود دارد که میگویی که همیشه نیاز به شستن و سرخ کردن داشته است، حالا به صورت آجیل و خشک شده در بازار ارائه شده است. اما لازم است به این نکته اشاره کنیم که با اولین خرید میگو خشک درشت آجیلی یکی از طرفداران آن خواهید شد. این محصول می‌تواند به یک میان وعده‌ی خیلی خوشمزه برای فرزندان شما تبدیل شود.

 

برای سفارش عمده و جزئی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید : 09173983095

 


میگو خشک درشت تازه اصل دریای جنوب از میگوهای بزرگ درست می‌شود. دلیل محبوبیت میگو خشک درشت تازه بین طرفداران آن این است که به راحتی می‌توان آن را نگهداری کرد. به دلیل خشک شدن و نداشتن رطوبت فاسد نشده و کافی است که اگر می‌خواهید آن را در غذا یا سالاد استفاده کنید، تنها چند دقیقه در آب خیس کنید، باز هم به میگویی تازه تبدیل شده و به راحتی می‌توانید با آن غذای مورد علاقه‌ی خود را درست کنید.


شما با خریدن میگوی خشک نه تنها این امتیاز را کسب کرده‌اید که از یک آجیل خوش طعم برخوردار شوید بلکه با خیس کردن آن، میتونید برای میگو پلو ازش استفاده کنید . در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. ضمن اینکه این محصول می‌تواند جایگزین بادام زمینی یا بادام در سالادهای شما شود. طعم میگوی خشک در کنار سبزیجات آن‌قدر شگفت‌انگیز است که با یک بار امتحان کردن آن، دوستدارش شده و به یک عنصر اصلی در یخچال خانه‌ی شما تبدیل خواهد شد. خرید انواع میگو خشک و نیمه خشک


روش‌های خشک کردن میگو خشک درشت تازه جنوب


برای خشک کردن میگو خشک درشت تازه از سه روش زیر می‌توان استفاده کرد:


روش اول:

ابتدا باید میگو را به خوبی پاک کنید و رگ کمر آن را جدا کنید. سپس آن را بشویید. پس از شست‌وشو میگو را در آب جوش بریزید و اجازه دهید تا چند دقیقه در آب بجوشد. زدن نمک به آب را به هیچ عنوان فراموش نکنید. بعد از اینکه مرحله‌ی پخت تمام شد، آن را مانند برنج آبکش کنید و اجازه دهید تا به خوبی آب آن خشک شود. هنوز کار شما تمام شده و محله‌ی خشک کردن نهایی تازه از اینجا شروع می‌شود. میگو را در آفتاب پهن کنید و اجازه دهید تا تمام آب آن تبخیر شود.


روش دوم:

ابتدا میگو را به خوبی پاک کنید و مطمئن شوید که رگ گردن آن را گرفته‌ای. بعد از آن ماهیتابه را روشن کنید و اجازه دهید تا کمی داغ شود. میگو شسته شده را داخل ماهیتابه بریزید و 5 تا 10 دقیقه با نمک تفت دهید. نمک باعث ماندگاری بیشتر میگو خشک می‌شود. در مرحله‌ی بعدی میگو را در یک فضای وسیع پهن کرده و اجازه دهید تا در معرض آفتاب داغ، خشک شود.


روش سوم:

در این روش میزان نمک استفاده شده تقریبا زیاد است. ضمن اینکه مدت جوشیدن میگو در آب نیز قابل توجه است. ابتدا میگو را پاک کرده و خوب بشویید. سپس آن را در آب جوش ریخته و اجازه دهید تا با نمک فراوان حسابی جوش بخورد. زمانی که رنگ میگو نارنجی شد آن را آبکش کنید. خشک کردن میگو از این قسمت شروع خواهد شد. آن را در یک سطح وسیع و در معرض آفتاب داغ پهن کنید تا خشک شده و تمام آب آن تبخیر شود.
در هر سه مرحله‌ی فوق باید حواستان باشد که میگو هیچ رطوبتی نداشته باشد.
در فروشگاه اسبک ماهی امکان خرید میگو خشک درشت آجیلی تازه با پوست و بدون پوست برای شما عزیزان فراهم شده است. به دلیل تازه بودن میگوی اصلی، می‌توان با اطمینان بیان کرد که این محصول از تازگی و سلامت کامل برخوردار است.


اندازه و وزن میگو نیمه خشک درشت آجیلی تازه

میگو نیمه خشک درشت تازه صید طبیعی در فروشگاه اسبک ماهی در وزن های زیر ارائه می‌شود:
خرید میگو نیمه خشک درشت تازه به صورت عمده و جزئی برای همه‌ی مشتریان فراهم شده است. پس از خرید بنا به درخواست شما، محصول در بسته‌های 500 تا 1000 گرمی برای شما ارسال می‌شود.

برای خرید انواع میگو تازه جنوب کلیک کنید.

 

اگر سوالی در مورد انواع میگوها، هزینه ها و نحوه خرید و ارسال برایتان باقی مانده است، همین حالا می توانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.
 09173983095

بررسی و نظر خود را بنویسید